Äntligen

Nu kan jag äntligen komma igång med träningen igen...
Har ju inte tränat på över 1½ vecka p.g.a att jag åkte på halsfluss, jag äter ju fortfarande pencilin men jag känner ju ingenting i halsen!
Så igår blev det BodyJam och spinning!
Body Jamen gick hur bra som helst, trodde inte att jag skulle komma ihåg några steg men det gjorde jag visst...Duktigt!
Spinningen gick också bra förutom att det var en gubbe som trodde att han hade band nummer 9 så han ändrade om mina inställningar så då stämde det inte alls sån tur var så ändrade jag tillbaka inställningarna på mitt band igen men då sa han att jag hade ändrat hans band igen, men det var faktiskt mitt band...Mitt mitt mitt mitt MITTTT!
Haha...Det var lite små roligt faktiskt!

Var en underbar dag att träna...
På torsdag är det dags för spinning igen!

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-04-29 @ 11:46:45
URL: http://sohaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0