Dansa

Igår var det dags för ett nytt program på Body Jamen och det var riktigt roligt!
Blir juh roligare sen när man kan det lite bättre också...
Tyvärr så kommer de juh att ta bort Jamen p.g.a att det inte kommer tillräckligt med folk, men jag förstår inte varför det inte gör det för det är världens roligaste träning och jag menart!
Det känns juh inte ens som träning utan är bara sååå roligt...
Lyckades få med mig Emma också och jag tror verkligen att hon gillade det!

Efter Body jamen igår så var det dags för ett spinningpass också och det gick riktigt bra...
Var laddad till 100 igår och det syntes på pulsklockan *stolt*
Stackars Jerry var nära på att svimma, det svartnade för ögonen på honom eftersom att han hade lämnat plasma tidigare på dagen + att han inte hade sovit så många timmar heller...
Du måste vara rädd om dig älskling!


Shake that ass
(fan va osäker jag blev på stavningen men så får det stå i alla fall, alltid någon som sör sig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0