Gräsänka

Jaha, så blir man gräsänka i helgen (eller vad det nu heter).
Jerry han ska åka till Linköping med några kompisar och festa i helgen så han kommer inte hem förrens på söndag.
Sen när han väl kommer hem på söndag så ska han iväg och jobba natt!

Hur ser min helg ut då?
Ikväll (fredag) ska jag hem till mamma och pappa och hälsa på.
De har bakat glasyrkaka så det ska jag få smaka, får se om vi ska äta nått också...

Imorn (lördag) ska jag träffa Frida och Angeline på kvällen för då ska vi laga lite mat och bara ha en mysig tjejkväll så det blir nog bra.

Söndagen har jag inget planerat, jag uppdaterar er mer under helgen...
Ha en underbar helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0