Hitt på nått

Vet inte vad jag ska skriva för rubrik...
Har ju inte direkt hänt något speciellt som jag ska skriva om, men tänkte bara uppdatera lite.

Idag har man varit på jobbet, jobbade kl.10-18.
Det har varit väldigt lugnt idag, känns som om folk inväntar sina cash...Precis som jag ;)
För det mesta håller vi på att förbereda inventeringen, har börjat att göra en del, de mesta lagrena är redan inventerade och klara så på lördag blir det dags för själva butikerna...
Jag ska juh jobba på lördag, men tack vare inventeringen så stänger vi kl.14...YES!
Sen ska jag inte vara med och inventera heller så det blir att åka hem och ta helgen då...

Har hänt mer idag då?
Blir juh ingen träning, varken spinning eller BodyJam eftersom att jag äter pencilin för halsfluss, men har i alla fall varit ute och gått en liten stund idag, mamsen följde med och gjorde mig sällskap...Tack för trevligt sällskap!
Vi ska nog promenera en sväng imorn med, får se om vi tar barkbanan nere vid möckeln, lite varriation! Skönt att det börjar bli vår ute nu, nästan sommar, så att man kan börja vara ute och gå lite mer nu utan att behöva ta på sig en massa kläder!

Sen har jag även varit till storebror och hans tjej och hälsat på en sväng, måste ju undersöka deras nya kök som snart är klart och det såg riktigt bra ut...
Kommer att bli jättefint när allting är klart, när skåpluckor och handtag kommer på plats och när de bott in sig ett tag.
Efter det blev det hemfärd, stekte mig en hamburgare med bröd och satte mig framför teven...
Blev Top Model och sen..SJÄLVKLART...Sex & the city!
Längtar tills den filmen kommer på bio, Jerry har lovar att göra mig sällskap på den...
Myspys att gå på bio med älsklingen!

Dags för sängen...
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0