Jobba

Min chef ringde mig ikväll och frågade om jag skulle kunna jobba
heldag imorgon istället för 10-14..
Var ju inte jätte sugen, men nu får jag ihop hyffsat med timmar denna månaden i alla fall och det är riktigt bra eftersom det är en del pengar man ska lägga ut denna månaden!

Känns bra i alla fall att The Big Boss är nöjd med mig...
För det tror jag att han är eftersom att jag ställer upp jämnt...
Jämnt låter mycket, men så är det faktiskt...Bra jobbat Marlén!
Han skojade med mig i veckan eftersom att jag bad om att få en dag ledigt...
-"Ska du vara ledig nu igen?" Kim
-"Ja, men bara en dag" Marlén
-"Men du är ju alltid ledig eller också är du ju sjuk!" Kim
-"Jag är nästan aldrig sjuk eller ledig" Marlén
-"Nej det vet jag väl" sa Kim och flinade åt mig.

Nu är det bäst att jag kryper till sängs så man orkar upp imorn till ännu en arbetsdag.
Ha de gott & sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0