Jobba

Dags att jobba sista dagen nu innan man blir långledig...
Är ledig Torsdag, fredag, lördag och söndag!
Det är verkligen inga fel, men har redan hunnit att boka upp en del som man ska hinna med på de dagarna...
Imorn (torsdag) blir det träning på kvällen, dags för ännu ett spinningpass.
Fredag så ska Jerry, jag, mamma och lillebror till Ullared *Yippi*
Ska shoppa järnet, får se vad man hittar för kul...Nu stavade jag säkert fel där men dret samma :)
Lördag är det dags att åka på dop i Örebro för mitt kusinbarn Leona *söööt*
Söndagen har jag inte planerat nått och så kommer det nog att förbli, skönt att bara få ligga i den underbara soffan och mysa med kissarna och pojken :)

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0