Makeover

Jaha nu på kvällskvisten så har min kära mamma varit här och hjälpt mig att bli fin i håret...
Jerry och jag var och handlade förut och så stod vi vid hårfärgen, frågade Jerry lite snällt om jag kunde få köpa hårfärg och färga hemma...Snäll som älsklingen är så fick jag det, men han fick vara med och bestämma färg!

Nu är jag näst intill svarthårig, men jag blev riktigt nöjd.
Blir spännande att se om Jerry tyckte det blev bra!
Sen fick mamma hjälpa mig att toppa luggen lite också för den växer ju som ogräs...
Sen om man färgar håret mörkt så hör det ju till att man färgar ögonbrynen också så det har jag också gjort nu ikväll...Blev väl inte dom bästa brynen, men fina för att jag har gjort dom själv!
Varför kan man inte få ha mörka fina ögonbryn för hela tiden så man slipper att färga dom...
Jaja, ska vara glad att man har några i alla fall...

image32

Får ta en ny bild när jag är mer i ordning gjord, men den får duga så länge :)



Nej dags att njuta av teven, innan det är dags för sängen...
Ha de super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0