Sjuk?

Undrar om Marlén är på gång att bli sjuk.
Vaknade med halsont igår morse, men det gick över nästan på en gång så det
glömde jag snart bort.
Idag har jag också vaknat med halsont, men idag vill det inte gå över.
Har tagit en värktablett i alla fall så det känns något bättre, men inte mycket!
Det strålar upp mot öronen så hoppas det inte bryter ut till öroninflamation bara, men jag brukar inte ha problem med öronen så hoppas inte det blir det nu...
Bäst att säga peppar peppar ta i trä också för annars blir det väl nått.

Blir att kurera sig i helgen, ska nog ta mig en kopp varmt te också på lunchen så att det blir lite värme i halsen i alla fall...Nej dags att fortsätta att vara duktig på jobbet...
Har nyss plockat upp varor!

Ha de bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0