Äntligen

Som vanligt när det gäller Jerry och framförallt mig så är det pang på bara!
Första bästa, som det varit med det mesta för Jerry och mig...Lägenhet, bil x2, TV, spis, diskmaskin finns säkert mer saker som vi köpt bara sådär.
Men ändå måste jag säga att jag är nöjd med det...Speciellt lägenheten, tur att vi vara snabba för annars hade vi aldrig fått den...Prutade ju t.o.m ner den 10.000 och det hade inte gått om vi bara hade väntat någon dag till :)
Jag hittade en bil på blocket i förrgår och visade Jerry den och båda blev väldigt intresserade av den så vi ringde på annonsen och frågade om vi kunde komma och kolla på bilen idag, (läs torsdag),  eftersom att vi ändå skulle in till Örebro och shoppa.
Det gick bra så klockan 12 kom vi dit och kollade och provkörde bilen.
Blir en Peugeot 307 halvkombi -01, det duger bra åt Jerry och mig och dessutom var den i jättefint skick!

  
 
Vad tycker ni?
Ska in och hämta den på lördag efter jobbet, blir tajt eftersom jag slutar kl.15 och Jerry börjar kl.18 men det ska allt hinnas. Åker med Ann och Bosse in *Längtar*

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Det där blir ju fin fint!!

2008-08-31 @ 14:05:29
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0