Dags igen...

Herregud!
Såhär mycket har jag nog aldrig druckit på semestern förut, men å andra sidan så har jag ju riktigt roligt oxå!

Ikväll väntas tjejfest.
Ska hem till grannen,(d.v.s. bästisen), kommer att bli så himla roligt!
Sitter just nu med första drinken och ska snart hoppa in i duschen och fixa i ordning mig :)
Är alltid samma problem med vad man ska ha på sig, tror att jag vet men som vanligt kommer det säkert inte att bli det som man har tänkt sig...Återstår att se ;)
Skönt att ha fest så nära hemmet för då är det ju bara att gå och fylla på om spriten tar slut...
Jerry och Rosen ska festa hemma hos oss så ikväll är det full far på Faktorivägen...SE UPP!

Kommer försöka att ta lite bilder under kvällens gång.
Märks imorn om jag kom ihåg det :)
Ha de så jätte bra...Rock on ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0