Jösses

På måndag så är semestern slut!
Dom här 3 veckorna har gått så himla fort, bara att hoppas att man är uppvilad nu så det går bra på jobbet.
Det kommer ju säkert ta en vecka innan man är inne i rutinerna men sen kommer det nog bara flyta på och sen rätt som det är så är det redan December och då är det ju fullt upp...Julruschen...

Skitsamma om jag stavat fel, ni förstår nog vad jag menar :)
Ska man göra sista helgen på semestern då?
Idag så ska vi upp till Johny och Pia och hälsa på...Dricka lite sprit ;)
Imorn (Lördag) så är det dags att festa med brudarna och det kommer nog att gå vilt till, bäst att du passar dig Frida så jag inte super ner dig som du gjorde med mig...Hehe!
Men innan det är dags för fest så ska vi kolla på Jerrys kusin i Nobelhallen för han är där på Hockeyskola.
Söndagen så ska vi ha kalas för Emma eftersom att hon åker till varmare breddgrade på sin födelsedag :(
Jaja, det blir nog bra!

Har varit så duktig idag, Jerry och jag var ute och motionerade förut trots det dåliga vädret...STOLT!
Så nu är det dags att piffa till sig och se till att få på sig litte klär...Ha de!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0