Kräftskivan

Igår så var ju Jerry och jag på kräftskiva hos hans ena faster och det var verkligen jätte trevligt!
"Släktträffar" är nog bland det roligaste, det är ju inte så himla ofta som man verkligen ses allihopa så då är det kul när det äntligen blir av...Måste nog ha världens bästa släkt!
Är ju inte ens på min sida heller utan Jerrys släkt men de är verkligen underbara...

Nåja kräftskiva som det var så är det ju meningen att man ska äta kräftor men varken jag eller Jerry tycker det är någon delikatess, men sån tur är så var vi inte de enda så de hade gjort tacos till dom som inte tycker om kräftor...Tack & bock!
Vi åt, drack och sjöng lite nubbevisor eller vad man kallar det :)
Ni vet nog vad jag menar i alla fall!
Var ju meningen att vi skulle vidare till statt också, men så blev det inte riktigt!
Först frågar Jerry om det är ok om vi stannar kvar där istället eftersom vi har så trevligt och det tyckte Tim och jag var helt OK, men sen hinner Jerry ändra sig igen och då är klockan redan efter tolv så jag åkte hem istället och lät kusinerna, (Tim och Jerry) hållas på statt...Blev i alla fall en jätte trevlig kväll!
Var så himla trött så jag hade nog inte orkat med något på statt ändå...Men det blir ju fler chanser ;)

Tack allihopa för en skit bra kräftskiva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0