Ny vecka...Nya tag

Då var helgen slut.
Idag har jag jobbat 10-18 på jobbet för Nettan hade tagit föräldraledigt.
Men skönt för då blir det bra eller ja bra och bra är ju synd att säga men hyffsat bra med timmar i alla fall.

Idag har jag sökt jobb också, bara att hålla tummarna nu då så att man får det och så att man får tjäna mer pengar för det behövs verkligen...
Pratade med Kim också (chefen) om han kunbde ge mig 100% men det kunde han inte så nu kan jag inte vänta mer på det jobbet heller och hoppas på att man ska få mer tid där :(
Så jävla synd för jag trivs såååååå bra på det jobbet och nu kan man ju det mesta också...
Blir så ledsen men jag har ju inte så mycket till val..Tyvärr!

Nej nu ska jag i alla fall slöa framför teven med de underbara små missarna...
Jerry han jobbar natt ikväll så blir jag och brudarna...Och så Skalis förstås :)

Ha de så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0