Onsdag

Sitter och tittar lite på Sverige-Kina på nya teven :)
Tycker att matchen har varit sådär än så länge, men Sverige kommer in i matchen mer och mer, bara att hoppas att det fortsätter så även i 2:a halvlek.

Var ju iväg till frissan igår igen och fixade till slingorna, men jag vet fortfarande inte om jag är nöjd!
Får väl se om jag vänjer mig annars får de nog bli att köpa hårfärg och färga över det...
Det blev i alla fall inte som jag hade tänkt mig...Typiskt!

Ikväll så ska vi åka till Ulla och Jan och hälsa på.
Ska bli kul för det var jätte längesen som vi träffade dom!
Blir hela familjen som följer med :)

Nej snart dags att göra sig i ordning men först ska jag nog titta klart på matchen!
Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0