Oops

Vaknade av att mobilen ringde idag kl.11.06, såg att det var Leklådan men reagerade inte något speciellt på det.
Slutade med att jag skulle ha jobbat heldag idag...Jag trodde inte att jag skulle börja förrens kl.14...haha
Fick mig i alla fall lite sovmorgon och Kim sa att det inte var någon fara, bara jag kom till luncherna.
Jag gick i alla fall upp och gjorde mig i ordning och sen stack jag till jobbet, kom dit vid 12-tiden så det var ändå bra jobbat :)

Tur att inte Kim blev arg bara...Haha!
Men nu blir det att kolla på schemat noggrannare :)

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.
Har nyss kommit hem, var iväg och handlade efter jobbet.
Har ju ingen bil att åka i heller så typiskt för det var ju en del som behövdes handlas, slutade med att min snälla far också skulle handla så han tog bilen så fick jag åka med honom hem...
Tack så mycket!

Nej dags att gå till teven :)
Ha de så bra allihopa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0