Pang på bara

Haha...Är en sång typisk Marlén sak att bara säga att nu gör vi det här utan att tänka efter.
Frågade Jerry igå om det inte var dags för en ny TV...Haha!
Hade fått ett reklamblad från elgiganten med en massa bra priser på platteve så då skulle jag typ skämta med Jerry så jag hävde ur mig:
-Ska vi dra till Örebro och köpa teve?
Jerry bara tittar på mig men sen till min förvåning säger han bara ja...
Snacka om att jag blev förvånad, trodde jag skulle behöva tjata lite mer men tydligen tyckte han också att det var dags för en ny TV.

Vi ringde Rosen och frågade om han ville följa med och det ville han så kl.13 igår så åkte vi och hämtade honom och sen bar det av till Örebro!
Hittade en jätte fin Sharp TV...Full-HD och LCD...Perfekt!
Är det som vi har sagt att vi vill ha, den var dessutom billigare än den vi hade tittat på från början...

Våran är svart där det är grått men annars så är det den :)
Höll i alla fall på att dö när vi skulle åka hem från Örebro, för som vi sa från början så var ju inte det här så genomtänkt så det var med nöd och näppe so den fick plats i bilen...
Haha, Jerry började med att ligga i baksätet med teven, går inte att skriva i ord hur det såg ut, man måste ha varit med och upplevt det...asg.
Sen kommer vi på att vi är hungriga så då tänkte vi att vi åker i Mac driven...Nu är det Rosen som ligger där bak och jag får värsta skrattattacken medans vi står och ska beställa...Herregud!
Hur som helst så slutade det bra.
Teven står på plats och det blev skit bra...Är jätte bra bild och allt, sen är det ju en bonus att det blev en 42 istället för 40 tums...Men det var ju tack vare priset!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Gött! Vi måste oxå införskaffa oss ny tv. Vår gick sönder i början av sommarn. Jag tror det är Jocke som mixat med den för han ville ha ny. haha... Vi är dock inte lika spontana på den fronten som ni ;)

2008-08-08 @ 17:10:55
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0