Snart 4½ år

På onsdag så firar älsklingen och jag 4½ år.
Helt sjukt vad fort tiden går.
Älsklingen har redan fått en för tidig present :)
Var inne till Stadium i lördags eftersom vi ändå var inne till Elgiganten så då hittade han ett par snygga mysbyxor och en jätte härlig luvtröja...Skit snygg blev du älskling ;)

Ska ev. in till Örebro på torsdag oxå ifall jag hittar någon present till mig...Fniss
Både Jerry och jag är lediga då så det passar bäst den dan!
På onsdag kväll ska vi laga god mat och bara njuta av varandra...

Jag älskar dig så himla mycket älskling.
Gör ont i mig när jag inte får vara nära dig...Du är undebar!
Komer lltid att älska dig, vill leva hela mitt liv tillsammans med dig...
Du & Jag älskling...Vad skulle jag göra utan dig?


Kommentarer
Postat av: lovisa

den drinken såg sjukt god ut;O

2008-11-17 @ 13:11:32
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0