Söndag

Idag så var det söndag och snar dags för en ny arbetsvecka.
Jerry han var iväg och jobbade på Gelleråsen idag för hans farfar hade bett honom om hjälp så då var det klart att han hjälpte till, stackarn fick gå upp kl.06.40 så det blev inte många timmars sömn inatt men han får ta igen det nu sitället :)
Vad har jag gjort idag då?
Jo jag har tvättat och sen tittat på OS.
Var verkligen skönt att bli av med lite tvätt och få rent :)
Blir ju en del tvätt när man skjuter undan tvätten hela tiden, får nog bli ändring på det...Försöka!

Sen kom Jerry hem vid 16.30 så då stack vi iväg till Sibylla och köpte mat...Mmm...Ljuvligt!
Sen när vi ätit så stack jag iväg till grannen, d.v.s bästisen.
Hon, jag och Angeline kollade på Tv och sen slog vi på en film också...
Just ja, på tal om film så skrev jag fel titel på den filmen som mamma och jag tittade på...Den heter nämligen "Tre systrar och en mamma", så nu har jag i alla fall ändrat det :)

Nej dags att krypa ner i den underbara sängen med VÄRLDENS, och jag menar verkligen VÄRLDENS underbaraste pojkvän...Älskar dig Jerry!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, jaa det är nog bäst det, tim har ju redan förvarnat mig för hans kompisar så ;)

2008-08-18 @ 12:05:49
URL: http://fridaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0