Söndag/sista semesterdagen

Ja herregud!
Vilken brakfest det blev igår, hade verkligen jätte roligt och blev lagomt berusad ;)
Gick hem till Frida vid.18.45 och sen var det bara att sätta igång.
Började med en jätte god Strawberrydrink och sen fick det blir cider och lite Baileys...Mmm smaskens!
Slutade med att Bevasec kom och ringde på dörren...
Herregud säger jag bara...En del ska helt enkelt inte bo i lägenhet, jag blir så jävla irriterad på folk som klagar på en gång...Stackars Frida skulle spika upp lite tavlor för någon vecka sen och då var klockan bara 20.30 ca och då kom grannen och knackade på och var irriterad för att hon hamrade men herregud!
Det ska vara tyst kl.23 och inte 20.00 som vissa verkar tro...
Hoppas i alla fall att det löser sig för Frida nu när hon har pratat med ordförande!
Det får räcka från gårdagen, blev tyvörr inte så mkt kort tagna eftersom jag inte fick digitalkameran att funka tog några bilder med mobilen som jag kanske lägger upp men det orkar jag inte göra idag.

Imorn så är semestern slut så nu är det bara att ta nya dag och slita häcken av sig.
Får väl se hur lång tid det kommer att ta för mig att komma in i arbetsrutinerna igen, det beror ju i å för sig på i vilken butik jag ska vara denna veckan...
Jobbar i alla fall heltid och det känns faktiskt bra!
Är ledig på torsdag också eftersom att jag jobbar lördagen så det kan bli lagomt att starta så...

Dags att hoppa i säng så man orkar med morgondagen, men tror inte att det ska bli några problem...
Fast jag kan ju inte säga att jag har gått upp i tid nån gång under den här semestern, eller jo föresten när vi var i Rhodos så blev det ju ganska tidigt men det var det värt...
Natti natti allihopa...Ses på Leklådan eller Barnvagnen :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Faan vad trist. Är så less på dessa pensionärer som tror de bor på ett ålderdomshem!! Eller ja, alla är ju inte pensionärer som gnäller med det är irriterande!! Trist för den nyinflyttade tjejen som fått skit redan. Vi hade oxå en tant som jävlades med oss i början, fast aldrig BevaSec som tur är =p Oj, det blev långt...

2008-08-13 @ 20:45:48
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0