Tisdag

Idag har jag och Jerry varit ute och gått.
Eller rättare sagt jag gick och Jerry sprang precis som vi brukar göra :)
Annars idag så ska jag till frissan igen, var där igår men slingorna blev inge bra så dom måste vi göra om.
Hoppas att dom blir bra idag i alla fall...Inte så snyggt med rosa-aktiga slingor...Typiskt!
Ska dit kl.17.45 och sen vid 20-tiden så kommer mamma och pappa hit.
Ska kolla på filmen från Rhodos och sen titta på bilderna...
Längtar tills vi framkallar bilderna så att man kan köra igång med ett nytt fotoalbum...Längtar!

Ringde en kompis till familjen också idag som ville ha lite tips om scrapbooking.
Hon har nyss börjat och ville veta lite vad man var tvungen att ha, det finns ju så himla många maskiner och verktyg så det är inte så lätt att veta.
Oftast behöver behöver man inte så mycket, räcker oftast med det man har hemma...
Det som jag brukar köpa är papper och sen om man vill ha något dekorativt som knappar, blommor, alfabet m.m.
Är nog dags för mig att pyssla snart för nu var det jätte längesen som jag gjorde någonting, men har inte haft tid eller några idéer så då är det väl lika bra att vänta tills man verkligen känner att NU har jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0