Torsdag

Idag har varit en riktig slöar dag.
Var och handlade på Willys en sväng till tacos eftersom att Ann, Bosse och Emma skulle komma till oss på kvällen...
Sen efter det släppte jag av Jerry hos Axin sen åkte jag hem med maten och släppte in bröderna för de behövde våra bilder från Rhodos eftersom de ska fixa något snyggt bildspel med musik och sen lite annat :)
Hoppas vi får kolla på det snart!

Sen vid 16-tiden så stack jag till frissan och gjorde om slingorna...
Nu är jag i alla fall riktigt nöjd, det fick bli märkbruna slingor...Tack för hjälpen Sarah!
Nu ska jag inte komma till dig nått mer denna veckan :)

Nu har i alla fall Ann, Bosse och Emma åkt hem igen och Jerry han ligger och kollar på nyheterna så jag passar på att sitta vid datorn en sväng för sen ska vi kolla på någon film :)

Ha de så bra allihopa!
Uppdaterar nog imorn för nu lär det inte hända något mer idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0