5:e dagen i streck

Nu har jag jobbat 5:e dagen i streck så än är det ju ingen fara, men jag ska juh jobba ända t.o.m fredag så kan tänka mig att jag kommer att vara ganska trött på fredag kväll. Sån tur är så kommer jag ju inte hinna att ta det lugnt när jag kommer hem för då är det ju dags för fest så det är ju skönt det i alla fall.
På tal om det måste jag leta efter blomman som jag tjatat om så länge, får ta det på torsdag förmiddag för börjar inte förrens kl.14 då så då hinner man ju med en del i alla fall.

Just nu så sitter jag och väntar på att Micke och Angelica ska komma hit. Vi ska bara umgås lite och ta det lugnt tänkte vi och bäst att passa på nu för sen blir det nog inte så mycket tid över förrens vid jul.
Har precis käkat lite mat oxå, Jerry och jag gjorde en egen köttgryta och den blev faktisk riktigt lyckad. Kokade potatis till också så idag blev det lite "nyttigare" mat.

Nej nu ska jag gå coh slöa i soffan en stund.
Ha de så bra allihopa..Glöm inte att rösta nu heller! http://lovisap.blogg.se/2008/december/kandidaterna.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0