8 dagar kvar..

Jag fortsätter min nedräkning!
Har jobbat idag med kl.10-18 och det gick riktigt bra, men man känner inte av någon direkt "julrusch" än men tror nog den kommer i slutet av veckan när barnbidraget kommer.
Efter jobbet idag åkte jag förbi Willys och handlade lite, men sen bar det av hemåt. Gjorde lite kvällsmat och sen blev det "Dirty dancing", råkade visst somna idag också...Typiskt!
Men jag kan inte ha sovit mer än 15 minuter...

Kan ju även passa på att Selma passade på att bita av min mobilldaddarsladd igår när jag låg och sov i soffan...Tack så mycket Selma! Vet inte vad man ska ha på sladdarna flr att hon ska låta bli dom, blir ju i alla fall en onödig utgift nu på fredag eftersom jag måste ha en laddare...Suck!
Jaja, får kolla vad dom kostar på lunchen på fredag eftersom jag inte är ledig nått mer innan jul.

Nej nu ska jag gå och lägga mig i soffan igen. Kanske kollar på "Titanic" en stund.
Ha en bra kväll...Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0