Äntligen fredag

Har kommit hem från jobbet för en liten stund sen.
Var tvungen att sticka iväg och handla först bara, passade på att köpa resår som jag har satt i  min klänning, tänkte nämligen göra om det till en "ballongklänning". Tyckte att resultatet blev mycket bättre än innan för då hängde den mest tyckte jag + att det var ganska lång för mig.
Lovar i alla fall att jag ska lägga upp bilder när jag fixat till det sista men nu måste jag bara hitta en STOOOR blombrosch/spänne att ha till..Vart ska jag leta?
Har kollat i stan men de har mest små och sen är de inte så färgglada :(

Jaja, nog tjatat om mina klädproblem, har ju i alla fall en vecka på mig att fixa det sista :)
Ikväll så ska jag käka lite tacos och kolla på Idol. Riktigt spännande att se hur det går ikväll. Tror i alla fall att Kevin går vidare men vem som gör honom sällskap är ju skit svårt att säga.
Hoppas i alla fall på Alice, men hon har ju inte riktigt varit "närvarande" i sina sista framträdanden tyvärr. Hoppas att den fräscha och pigga Alice är tillbax ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0