Bara 3 dagar kvar

Skööönt! Nu är det bara 2 dagar kvar att jobba, tur det för nu känner jag mig helt slut i hela kroppen!
Var aldrig iväg och tränade idag utan passade på att vila upp mig och det slutade med att jag somnade i soffan, ska väl hoppa in i duschen om en liten stund och sen blir det nog att lägga sig i tid idag så man orkar med de 2 sista dagarna på jobbet. Kommer väl att vara skit mycket nu de sista dagarna för i helgen så har det inte varit någon julrusch direkt.
Folk väntar väl på lönen...Usch kommer att vara helt slut på tisdag kväll när vi åker till Ekshärad.

Blev väldigt mycket klagande i det här inlägget men känner mig bara trött och allmänt slutkörd, men snart får jag vila upp mig i 5 dagar och då ska jag knappt lyfta ett finger.

Vad ska ni göra dagarna innan jul då?
Ha de så bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0