Bara 9 dagar kvar

Är juh helt sjukt att det bara är 9 dagar kvar till Julafton.
Jag hänger inte med för 5 öre, mårkte ju av det lite idag i alla fall eftersom jag jobbade på Leklådan idag och det var ganska mycket folk...Nu får man verkligen öva på paketinslagning men det är ju kul så det gör mig absolut ingenting...det är vad jag tycker nu i alla fall men vi får se nästa tisdag när man jobbat klart...
Kan ju inte lova att jag säger samma sak då :)

Gick som sagt bra att jobba idag, men nu på kvällen så somnade jag till i soffan och det rä så typiskt mig för somnar jag nån gång under kvällen så har jag skit svårt att somna sen när jag går och lägger mig, men får läsa lite så går det nog bra. Passade på att låna en bok av Ann igår...Den handlar om tsunamin, är en som var med om den och som berättar hur allt var under tiden och efteråt...Den heter "När livet stannar". Började läsa den igår och det var knappt att det gick att sluta..Får se hur mycket det blir att läsa ikväll...

Har juh även varit iväg och spunnit ikväll med Ann.
Gick inte så bra idag för kom inte upp i så mycket som jag ville, men man kan juh inte ha en bra dag jämnt. Bokade även BodyJam på onsdag, är bäst att passa på att träna nu för sen under julhelgen så blir det ju ingenting och det blir nog ingen träning uder hela den veckan om jag känner mig själv rätt. Kommer nog mest umgås med nära och kära och speciellt passa på att vara hemma med älsklingen eftersom vi är lediga båda två <3

Nej nu ska jag kolla runt på nätet lite och sen blir det sängen...
Natti natti allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0