Dagvilsen

Har gått och haft för mig att det är måndag idag, beror nog på att jag var ledig igår.
Idag har det i alla fall satt igång med den ordentliga julruschen men den är ju fortfarande inte så farlig som den kan vara. Brukar ju vara världens kö men nu är det kanske max 5 i kö, är nog vi som jobbar för fort.
Är juh experter på att slå in julklappar/paket.

Idag är Tobbe här och hälsar på.
Kul med sällskap i alla fall för annars skulle jag bara somna i soffan och det är inge bra!
Ska laga lite mat nu så Jerry kan äta det inatt och så att jag har nått att äta imorn på jobbet, nu är det ju öppet 10-17 så kommer nog att kännas av i magen om man inte har med sig ordentlig mat.

Nej nu ska jag gå och fortsätta med maten.
Kanske skriver senare, annars skriver jag imorn...
Ha en bra fredag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0