Full bokad

Ja den här veckan så finns det inte så mycket "ledigt" känns som det är något bokat varje dag.
Är ju kul det i å för sig för då går ju säkert veckan fort.
Kan ju berätta lite om vad som händer i veckan, inte för att det är så intressant kanske men ni som vill kan ju läsa!

Måndag:
Jobba 10-18
Träna spinning kl.18.30-19.30

Tisdag:
Jobba 10-18
Ev. Träffa Micke & Angelica

Onsdag:
Jobba 10-18
Träna BodyJam 18.40-19.40

Torsdag:
Jobba 10-18
Göra INGENTING...förhoppningsvis!

Fredag:
Jobba 10-17.30? (Fråga om jag får gå tidigare eftersom jag måste hem och hinna göra mig i ordning).
Fest...Glitter & glamour som jag tjatat om i tidigare inlägg. Hoppas jag hunnit hitta allt till min outfit bara.

Lördag:
Gå på stan med lillebror ev.

Söndag:
Träna BodyJam 18.05-19.05

Nu tror jag att jag fått med allt, blir säkert mer saker inplanerat som att dammsuga, plocka in tvätt och sen tvätta igen..
Ha en bra vecka...Nu måste jag fixa katterna och Skalis innan jag går och lägga mig.
Är i alla fall hyffsat trött nu så hoppas att jag får somna på en gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0