Herregud

Jag sitter och kollar igenom gamla bilder på datorn och hittade några som jag bara måste dela med mig av...


Tobbe och jag håller på att dö av skratt för att pappa säger nått dumt precis när han tar kortet..Fan att jag inte kommer ihåg vad han sa, men kul var det ju tydligen...Kommer du ihåg lillebror?


Så typiskt mig, men glad är jag juh i alla fall. Inte så konstigt när man är på sin första utomlandsresa med sin underbara pojkvän...Kärlek!


När alkoholen tar övertaget...Haha! Förlåt Frida men tycker den här bilden är hur kul som helst!


Var ju tvungen att ta med en bild på hela familjen oxå..Hade en underbar vecka tillsammans...
Orkade inte kolla igenom fler bilder men bjuder på dessa i alla fall och den fina bilden får avsluta detta inlägget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0