Hjääälp

Den 12:e december är Jerry och jag bjudna till en fest hos några kompisar.
Det kommer att vara tema på festen så det förvärrar juh hur man ska klä sig..Temat för killarna är Black & White och tjejerna är det Glitter & glamour och det lyser juh verkligen glitter och glamour om mig...INTE!

Tänkte i alla fall ha en svart tubtopsklänning men vet inte riktigt hur jag ska piffa upp den, tänkte köpa någon blomma eller något att sätta på ena sidan så det blir lite extra. Någon annan som har någon idé?
Här är i alla fall klänningen så det blir lite lättare om ni har några ideér eller tips...Är i alla fall tacksam för all hjälp jag kan få..Får tänka bort BH-banden som syns på bilden och sen den vita rosetten :)


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Blomman som du pratar om. Sen kanske ngt sparkling skräp istället för bandet? eller en scarf? och lite glittriga smycken. Det blir mitt bidrag :)

2008-12-05 @ 15:18:19
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0