Hmm

Har ju lite funderingar på att göra något mer med min tattuering. Delfinen som jag har på vristen.
Tror att jag har hittat något som skulle kunna funka men är så himla svårt att tänka sig.
Blir att åka in till Filipstad och fråga hon som tattuerar mig vad hon tycker och tror, men sen först och främst ska jag höra med Jerry oxå...Men tycker att det känns bra, men vill vara helt hundra först eftersom jag är nöjd med delfinen i övrigt.

Får visa bilder på hur jag tänkt mig någon annan dag.
Nu ska jag skjutsa hem lillebror och göra mig i ordning för natta så jag kommer upp imorn, men börjar ju som sagt inte förrens kl.13 så det är ju lugnt...

Ha de så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0