Jobb

Gud vilken lugn start efter julhelgen...Jobbade 10-18 både igår och idag.
Har gått jätte bra faktiskt, har varit både på Barnvagnen och Leklådan så det var lite variation. På fredag är det dags att jobba igen och då blir det heldag inne på Barnvagnen för Nettan är ledig och det brukar vara hon och jag som turas om att stå därinne...Hoppas bara att det kommer folk för då är det ju ingen fara. Jobbar juh även på lördag 10-15 men då vet jag inte än vart, mne tror vi turas om lite då oxå!

Så himla skönt att vara ledig imorn och på torsdag...
Jag har inte riktigt fattat att det är nyårsafton imorn, kunderna har önskat mig gott nytt år och jag har hajat till varje gång och fått en "AHA-upplevelse"...Tiden bara springer iväg...Snart fyller jag juh år också..Hela 24 år..Ujujuj!
Snart dags att planera lite kalas då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0