Julgranen

  


Så...nu har man klätt julgranen också, den går i silver och rött...FINT! Känns väl sådär att ha julgran eftersom att vi knappt kommer att vara hemma över julen men jag KAN INTE vara utan julgran!
Jerry hade burit upp den förut innan han stack till jobbet så lillebror och jag passade på att klä den innan lillebror åkte hem...Tack för hjälpen lillebror, både med granen och handlingen. Behövde ju lite bärhjälp eftersom det var en del som skulle handlas..

Imorn så ska jag färga håret.
Mamma kommer hit och hjälper mig och så hjälper jag henne :)
Är så trött på det här röd fula som bara blev i utväxten så nu blir det mörkt igen men med lite slingor i alla fall.
Får lägga upp en bild på resultet imorn :)

Kommentarer
Postat av: Lillebror =D

Nemas Problemas syrran =)

2008-12-20 @ 07:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0