Lördag

Idag så har jag jobbat, jobbade kl,10-15 och idag så tycker jag att det gick riktigt fort men det kanske är för att jag inte tycker att det känns som lördag utan mer som tisdag eller onsdag.
Annars idag så har jag träffat Jerry några timmar innan det var dags för honom att åka till jobbet. Hann ju i alla fall ses ca.3 timmar och det är ju bättre än ingenting.
När Jerry åkte till jobbet så åkte jag och hämtade mamma och lillebror sen åkte vi till Coop en sväng. Köpte lite små saker bara. Är nästan klar med julklapparna nu, har Frida kvar och sen vill jag köpa något mer till Jerry får se vad ja ska hitta på bara.
Just nu så sitter Tobbe och spelar TV-spel, kollade nyss på dokumentären om Britney Spears, tyckte att den var bra.
Skönt att höra henne prata om det som hänt och slippa läsa all skit som stått i tidningar. Skulle inte klara en dag i hennes skor...Hatar paparazzi!

Imorn så är det dags att ta nya tag för då är det dags att jobba igen. Imorn jobbar jag 13-17 så det är ju en lite konstig tid tycker jag, man hinner ju inte göra så mycket varken före eller efter jobbet så det är lite träligt. Sen hinner jag ju bara träffa Jerry 1 timme imorn och typ äta tillsammans, men nästa vecka så ör han ledig så då hinner vi ses..Myyyys!
Jag jobbar alla dagar nu fram t.o.m fredag så det kommer nog att kännas sen på fredagkväll när det är dags för festen.
Annars imorn så ska jag träna vid 18.05...Är bodyjam som står på schemat då och sen på måndag så blir det ett svettigt spinningpass...Gööött!

Nu ska jag i alla fall gå och göra lillebror sällskap igen.
Får se när jag ska skjutsa hem honom, är ju ingen direkt panik för jag lägger mig nog inte förrens vid 2-tiden ändå...Har ju sovmorgon imorn...Sååå skönt!
Ha en bra kväll allihopa...Kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0