Lördag

Japp idag är det lördag, har planerat en del saker idag som måste göras nu för snart har jag ingen tid över. Blir att jobba en massa efter denna helgen, är ledig på torsdag också men sen jobbar jag varje dag fram till Jul.
Det är ju bara 11 dagar kvar nu så det ska nog gå bra, känner mig så himla trött nu efter att jag jobbat 8 dagar i streck..är juh verkligen tur att man inte jobbar så ofta, är ju nästan bara vid jul som det blir så tack och lov!

Jaja, kan ju berätta lite om min dag.
Gick typ upp vid 11.30 och gjorde mig i ordning, lillebror och jag drog ner på stan och fixade de sista julklapparna..Jag var med och hjälpte till att vara lite smakråd och det gick bra. Har lagt undan grejer som mamma och pappa ska hämta på måndag. Efter att vi varit på stan så åkte vi in till Elgiganten och hämtade min telefon..ÄNTLIGEN!
Men när jag slog på telefonen så upptäckte jag att ALLT var borta, inte nån bild eller telefonnummer kvar för de hade uppdaterat en mjukvara. Tur ändå att jag hade lagt in de mesta bilderna på datorn, men är ju inte så kul ändå!
Jaja, nu har jag fixat till de flesta telefonnumrena, märks väl efterhand vilka om inte har kvar men det går ju att fixa på nått vis...Såg föresten att +88 hade ringt mig idag och förr förra lördagen så ringde de Jerrry så det är bäst att ni ser upp och kollar extra noga vem det är som ringer innan ni svarar!

Nu på kvällen har jag varit till Micke och Angelica och käkat tacopaj och det var sååå gott!
Det gjorde ni bra, man tackar och bockar...
Nu ska jag alldeles straxt lägga mig framför teven med en filt omkring mig och bara slöa, vänta på att Jerry kommer hem från pokerkvällen. Han är med några jobbakompisar och spelar lite poker.
Får se om han har vunnit nått när han kommer hem....Hoppas!!

Nej dags att bege sig till den underbara soffan...
Ha de så jätte bra..

Ville passa på att tacka alla för era röster på lussekatt, tyvärr räckte det inte hela vägen :(
Men i mina ögon är Selma och Smulan de underbaraste som finns, man måste ju träffa dom små sötnosarna för att få en bättre uppfattning än en bild...TACK i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0