Lördag

Då var det helg då..Känns som hela den här veckan hr varit en lång helg :)
Ikväll så ska jag till Johny och Pia och hälsa på för Jerry han ska ha lumpen fest och först trodde han att dom skulle vara här men det blev inte så men jag åker bort en stund i alla fall.
Var ju så längesen som jag träffade Johny och Pia så det blir kul!

Annars idag har det varit lugnt, mamma kom hit förut och fick lite macka och te för hon var ute och promenerade.
Hon hade varit på stan och shoppat en jätte fin top på rean, den var fin den!
Nu ska jag plocka i diskmaskinen oich sen blir det nog duschen...Ska även köpa pizza idag..Mmm, gott med något annat än julmat...Tur att det bara är jul en gång om året!

Ha en bra dag..
Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0