Nyår

Ja snart är det dags för nyår också, det går så himla fort allting så jag vet inte om jag hinner med.
Ska i alla fall vara ute hos Tommy och Frida på nyår så det ska bli himla mysigt..Det blir Frida & Tommy, Angeline & Mathias, Micke & Angelica, Jag & Jerry...sen tror jag att Anki skulle komma också.
Blir i alla fall 3rättersmiddag och en massa drickande skulle jag juh tro, sen får vi ju inte glömma smällarna och raketerna heller vid 12-slaget!

Ser redan fram emot nyår..Kommer att bli underbart!
Vad ska ni göra på nyår? *Nyfiken*

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jo men visst vet du, nu ska vi lämna er. ;) Fast om det gått så snabbt vet jag inte om jag vill hålla med om... vi har letat hus i 2-3år =p Flytten blir i mars. Nej vi har inte lagt ut lgnh ännu, måste städa bort julen först så det blir lite ordning på placet :) Men klart du kan få reda på köpeskillingen när det är klart.

Hoppas julen varit toppen! Kraaam!

2008-12-27 @ 18:00:36
URL: http://milixen.blogg.se/
Postat av: Lillebror =D

hehe, själv ska man bara röja på nyår =D fullt ös ftw ! XD

2008-12-27 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0