Pratstund

Japp, blev en del prata och sånt mys när Micke och Angelica kom hit.
De hade med sig bullar oxå så blev att sätta på lite kaffe, (i alla fall till Jerry & Micke), vi barn fick dricka dricka och juice istället..Hihi!
Hann även med att käka lite popcorn till "Aserix", hann inte med att kolla på nån längre film eftersom de skulle hem och ta reda på tvätten men det blev alldeles lagom.

Just nu så har jag precis provat min outfit för fredagen och det känns riktigt bra, gör inget om jag inte hittar någon blomma men helst vill jag allt ha det :)
Ska i alla fall fotografera min outfit på fredag när jag sminkat mig och fixat frisyren också.
På torsdag blir dett att fixa naglarna, blir nog fransk manikyr för det känns så himla fräscht!

Ville bara passa på att berätta hur underbar min pojkvän är också innan jag går och lägger mig.
Idag när han hämtade mig från jobbet så stod potatisen och kokade på spisen, lägenheten var dammsugen och han hade gjort rent toan och handfatet, sen hade han även hunnit att plocka ur all tvätt och imorn så ska han även tvätta..Medans jag får ligga och sova ut...Finns ingen underbarare än Jerry!



Det var allt för mig ikväll...
Ha de så bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0