Rekomenderar

Jag håller på att läsa en bok nu igen. Har ju varit dåligt med det nu ett tag men så hittade Ann en bok som jag kände att jag var tvungen att läsa och det ångrar jag verkligen inte.
Den handlar om Tsunamin, om en kvinna/mamma som har överlevt förödelsen, men som mist stora delar av sin familj. Man får följa hennes berättelse om hur det var när den kom och under hennes tid att försöka att ta in att hennes familj aldrig mer kommer att vara sig lik efter detta, att det kommer att fattas 3 personer från hennes familj. Nu är det bara hon och en av hennes söner kvar vid livet som måste kämpa varje dag med deras sorg.
Ni måste verkligen läsa den, jag håller på för fullt. Man kan knappt sluta läsa den när man väl börjat, har ju snart läst ut den. Ska fortsätta ikväll när jag ska lägga mig tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0