Reprisen

Sådär ja..Nu har jag kollat på reprisen av Idol-finalen och det var rätt som vann!
Men jag hoppas och tror att Alice kommer att få chansen till ett skivkontrakt oxå för hon har ju verkligen ett eget sound i rösten...Håller tummarna för Alice!

Nu så har jag precis duschat...Skönt att känna sig fräsch.
Ikväll så ska vi hem till Ann, Bosse och Emma, det är dags för Jerry och Emma att bygga sitt pepparkakshus som de gör varje år...så mysigt så!
Tror även att kissarna ska få följa med till "farmor & farfar" så de slipper vara hemme helt ensamma...
Annars idag blir det nog lugnt, ska boka spinning åt mig imorn också, står över dansen idag...Känner att jag vill ta vara på min lediga tid tillsammans med Jerry för nästa vecka jobbar han lång vecka och då blir det inte att vi ses så mycket tyvärr, men skönt att vi är långlediga vid jul i alla fall. Känns som om det är huvudsaken!

Nej dags att sminka sig och piffa till sig lite även fast det är himla skönt att gå omkring i mys-oufiten hela dagen utan smink, jag får forsätta med det ikväll helt enkelt när vi kommer hem.
Ha en bra söndag och en mysig 3:e advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0