Rubrik?

Jadu jag vet inte vad jag ska sätta för rubrik på det här inlägget så det får helt enkelt stå Rubrik!
Snabbt och enkelt, precis som det ska vara :)

Nu sitter jag här och skriver av mig lite igen.
Jerry han spelar Fifa 09 på PS3:an så jag tänkte i alla fall att jag lika gärna kunde sätta mig här och skriva några rader, vet inte riktigt om vad heller så jag varnar er redan nu för innehållet i detta inlägg :)

Imorn så är det ju som sagt min lediga dag, så då ska Jerry och jag ner till Bokia en sväng och kolla julklapp till mig och sen efter det så får det blir lite annat fixande.
Är juh snart julafton och jag har ju som sagt lite julklappar kvar att fixa, men jag har nog aldrig varit ute i så god tid.
Har ni mycket julklappar kvar att fixa?? Nyfis...

Har ni föresten några bra förslag på vad man kan ge sin bästa vän?
Hon tycker om ljus- och ljusstakar, men det värsta är juh att hon redan har så många. Känner att jag verkligen behöver hjälp med detta...HJÄÄLP! Jag får väl helt enkelt kolla runt lite i stan och andra affärer och kolla på jag kan få några ideér för nu lider jag nog av idétorka :(

Nej nu ska jag funderan vidare...Ha en bra kväll..eller ja natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0