Sådär ja..

Har precis kommit hem från jobbet.
Tycker att det gick riktigt fort idag även fast det inte var jätte mycket kunder inne.
Blev i alla fall en vagnsbeställning och sen passade jag på att beställa lite andra saker som också är till kunder.
Ikväll så ska jag iväg och spinna, ska bli riktigt skönt att trampa ur bena ett tag, sen efter det så kommer mamma hit och ska prova lite kläder som hon ska låna på Tisdag.
Se om hon hittar nått bra!
Sen blir det Design Simon & Thomas så klart.

Denna veckan jobbar ju Jerry måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag kl.18-06 så kommer inte att ses så mycket :(
Men så himla skönt i alla fall att han fick ledigt till Jul, för det är ingen höjdare om han skulle jobba då.
Nej nu ska jag se till att få mig lite käk i magen.

Ha en bra kväll...
Får se om jag uppdaterar nått mer ikväll om jag har någon ork kvar efter spinningen vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0