Sådär ja..

Då har man jobbat klart denna veckan.
Gick riktigt bra idag också, men var inte mkt folk inne efter kl.15 så det var ju inte så kul. Tiden går ju inte direkt fort då men som sagt gjorde mig inget att jobba idag i alla fall.
Bäst att ladda upp batterierna för den nya arbetsveckan nu ikväll. Skulle iväg och köra lite BodyJam hade jag ju tänkt så jag åkte dit men då var det tydlige inställt för instruktörerna var sjuka...Typiskt!
Jag bokade i alla fall spinning åt mig och Jerry tills imorn så då blir det att köra järnet.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Försöka att hålla mig vaken i alla fall så att jag kan somna i hyffsad tid ikväll för inatt så somnade jag inte förrens vid4-tiden...Oops!
När teven nästa och bara mysamed mina underbara små kissar.
Selma och Smulan kommer att vara med i en lussekatts-tävling på Lovisas blogg, emn jag länkar till tävlingen när jag ser att den dragit igång så då måste ni ju rösta på dom..Hihi!

Ha de så bra så länge.
Kommer säkert att uppdatera senare, beror väl på lite vad som händer under kvällen :)


Kommentarer
Postat av: anitha forss mamma

tja gumman. hur kommer man till lovisas blogg. kram mamma.

2008-12-07 @ 21:14:55
Postat av: svar till mamma

Jag kommer göra en direktlänk från min blogg sen, men det gör jag imorn för tävlingen har inte börjat än :) Ha de så bra kramar

2008-12-07 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0