Sköööönt



Nu har jag varit iväg och kört 1 timmes spinning och jag är heeeelt slut!
Blir duschen nästa och sen fixa i ordning lite varma mackor..Mums..Har även förlängt mitt kort nu så jag har ett år till, skönt att ha det klart när man är i full gång med träningen, de drar ju varje månad och jag tycker det går riktigt smidigt. På onsdag så bokade jag BodyJam också, det är inte så långtkvar tills det blir ett nytt program så nu är det bara att köra järnet de sista gångerna...Shake it!

Ha en underbar kväll...
Snart åker mysdressen på sen är det bara att njuta av kvällen tillsammans med kissarna, Skalis och så kommer ju mamma hit också. Får se om lillebror eller pappa är med :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Du har väl katt? Anmäl den eller dem till min tävling=) Så kan du vinna ett jättefint halsband.

2008-12-02 @ 18:47:30
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0