Söndag

Ja herregud!
Efter en livad kväll igår så gick jag inte upp förrens 12.30, men det var så j*vla gött!
Kollade på film igår också när vi kom hem ifrån statt..Blev "Tarzan" eftersom att vi kört en del disney kommentarer under kvällen...Jag verkligen älskar disney filmer...Kärlek!
Jag gick och la mig vid 4-tiden, då försökte jag få liv i Jerry men det gick inge vidare så jag vet inte när han kom och la sig.
Annars idag så har jag gjort så lite som möjligt..eller ja, jag har juh varit iväg och tränat i alla fall så det var ju inte illa pinkat + att vi har varit iväg och handlat litegrann..mmm, kan nog säga att jag är nöjd med dagens insats ;)
Sen nu ikväll/natt så har vi slagit in julklapparna så nu kan ingen komma hit och tjuvkika..Har typ 2 julklappar kvar att fixa men annars så är det klart..STOLT!
Riktigt skönt att slippa stå i köerna sen i mitte av December, hade ju inte kunnat det ändå eftersom att jag har fullt upp på jobbet då men i alla fall.

Nej nu ska jag lägga mig och försöka sova.
Är pigg som en mört så jag vet inte hur jag ska göra, får be Jerry slå till mig i huvet så kanske det går lättare ;)
Jobbar ju 10-14 imorn så jag får väl sova middag ifall jag blir trött...4 timmar på jobbet är ju ingen match direkt så det ska nog gå bra!
Ha de så bra..Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0