Tisdag

Happ...Idag har jag jobbat 14-18.
Gick fort och bra, när jag slutat så åkte jag in till Örebro med min mobil til Elgiganten eftersom det inte går att skriva sms med den utan att den hänger sig och startar om sig...Suck!
Kommer inte att få den förrens om 2-3 veckor..Lagom till Jul!
Lillebror var med in som sällskap så efter Örebro följde han med hem till mig så käkade vi lite chips och kollade på film, sen blev det även lite TV-spel för lillebrorsan!

Nej nu är det natta för mig om jag ska orka upp imorn för idag var jag verkligen seg.
Jag kunde nog ha sovit hela dagen för det var ju ingetvidare väder att vakna till heller.
Vart har snön tagit vägen??

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Tackar tackar :) Ja här var det minsann grått och trist jämfört med Florida :)

Hoppas ni haft det bra här hemma i Sverige med :)

2008-12-03 @ 15:59:59
URL: http://milixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0