Yeees

Imorn är min lediga dag, ska verkligen ta vara på varenda minut känns det som för sen är det full rulle fram till den 23:e kl.18...Skönt att jag får gå 1 timme tidigare då i alla fall så vi kan åka i tid till Ekshärad.
Har i alla fall planera att jag ska leta julklapp åt Frida imorn, tror jag ska åka in till Degerfors och kolla på presentbutiken...de brukar ha fina saker där och till bra pris. Hoppas att jag hittar nått bara för imorn är enda chansen. Måste ju även hitta nått mer till Jerry också...Help me!!

Annars imorn så blir det nog lugnt, ska åka hem till Ann och Bosse och låna Emmas mobilladdare också, tur att vi har haft likadana mobiler och att hon nyss köpt en ny så hon inte använder sin laddare.
Nu ska jag nog gå och kika vidare på nätet litegrann..
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0