Aj aj aaaaaj

Herregud, jag kan inte rekomendera att försöka vinna över pojkvännen i springning efter ett Bodypump pass och ett bodyjam pass.
Det började med att vi skulle tävla om vem som var snabbast från bilen till dörren, var en jämn match hela vägen ändå tills vi råkade springa ihop med varandra och jag verkligen flög omkull.

Säger bara en sak: AAAJJJJJJJJ!
Slutade med att jag skrapade upp båda handflatorna mot våran härliga grusgång som vi har utanför oss + att jag även skrapade sönder båda knäna.
Nu sitter jag här och skrattar åt mig själv, varför lär jag mig aldrig att vara lite försiktig åtminstone och man behöver juh faktiskt inte vinna jämnt!
Sitter med ett ganska svullet knä och svullnaden sträcker sig en bit ner på smalbenet...Ljuvligt!

Ska krypa ner i den stora underbara sängen och försöka sova, men hur ska det gå när jag inte kan sova på magen...hmm...ooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0