Fullt ös medvetslös

Idag har jag kört ett dubbelpass igen på Träningslagret och det är bara hur kul som helst!
Började med att köra BodyJam, vilket helt klart är min favorit eftersom att det är så j*vla kul.
Jag hade aldrig trott att träning både kunde vara så himla roligt och samtidigt nyttigt.
Idag öste jag på som tusan så svetten rann av mig *puh*
När man är lagomt på gång och verkligen har kommit in i allt, ja då har den timmen redag gått och så får man vänta en vecka tills man kan få ösa järnet igen.

Nåja, hade juh ändå lite annan rolig träning kvar också.
Bodypumpen som också har blivit lite av en favorit, det känns verkligen som att jag har hittat mina träningspass nu och det känns verkligen underbart för har verkligen lite blandat och inget av passen är det andra likt.
Jag kör juh spinning, Bodyjam och Bodypump!
Har dock bara varit på 3 bodypump pass, men känns ändå helt OK och känns som att man ändå hänger med på det mesta!

Ha de bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0