Längesen

Nu var det allt längesen som jag skrev nått, men det har inte hänt nått speciellt!
Idag är i alla fall min lediga dag, hade hoppats på att min nya telefon skulle komma så hade man kunnat greja lite med den eftersom att Jerry ändå jobbar.
Men den verkar juh inte dyka upp idag, får hoppas att den kommer imorn så att man inte behöver vänta till nästa vecka *suck*

Vad ska jag hitta på när det är min lediga dag då?
Hmm...Ska nog bara ta det lugnt och göra så lite som möjligt!
Tror i alla fall att jag ska på spinning ikväll så man kan äta gott i helgen med gott samvete..fniss!

Har haft mina glasögon nu i en vecka ungefär och de går ritkigt bra.
Det blir juh en del saker som man inte vant sig med..t.ex. första gången man nös.
Herregud! Jag höll på att operera in glasögonen i ansiktet...aj aj aj!

Nej nu måste jag äta frukost!
Mmm...mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0